• Galeria
    • Katalogi
    • Video
    • Download
    • Użytkownicy
    • Klubowicze
    • Top 8
    • Konto klubowe
    • Regulamin
    • Poradnik
    • Pielegnacja 205
    • Opis modeli
    • Kody lakieru
    • GTI
    • Linki
    • Historia
    • Kluby
    • Reklama

Dzisiaj jest Åšroda, 05 Listopada 2025, 7:13:09

Imieniny: Balladyny, Elżbiety, Sławomira

Podstawowe informacje o osmolov

Komentarze: 39

Ostatni:
MaciekD, 18.10.2010

SkÄ…d: Bytom
Status konta: Nieopłacone
GG:
Rejestracja: 12.07.2007 22:52
Ostatnio online: 19.09.2013 12:12
Posiadane auto:

Marka: Peugeot
Model: 406 TS6
Kolor: Czarny
Rok produkcji: 2001
Pojemność: 2946 cm³
Moc: 207 KM
Moment: 285 NM
Wprowadzone modyfikacje

Nadwozie: Standard kombi
Silnik: ES9J4S
Układ wydech.: Standard lekko podniesiony z przodu. Po wymianie wszystkich złącz elastycznych. Przede wszystkim zdrowy.
Zawieszenie: Sprężyny H&R -35mm, amortyzatory seryjne. Optymalnie jeżeli chodzi o wygląd i komfort. Trzeba uważać na wysokie krawężniki i progi zwalniające.
Opis zewnętrzny: Czarny Obsidien, w paru miejscach robione poprawki, kilka wgniotek parkingowych, lakier raczej do odnowienia nie był zadbany w przeszłości. Przydałoby się przejechać maszyną polerską...
Wnętrze: Warkocz Daytona F690 + Skóra L005. Wnętrze wygodne w miarę zadbane, skóra nie poprzecierana. Grzane fotele, kierownica skórzana z wykończeniem niebieską nicią. Daje radę
Audio: Seryjne radio, seryjne głośniki. Dołożona skrzynia home made z głośnikiem 150W do tego wzmacniacz monacor 400W (4x100W/2x200W). Szału nie robi w przyszłości zmiana skrzyni z tyłu.
Plany: Kupić 205 w wersji XS w kolorze czerwonym. A co do obecnego auta - wymienić halogeny i zderzak przedni. Usprawnić klimatyzację pomimo sporej inwestycji jeszcze nie działa.
Inne: Instalacja LPG Stag ISA2.
Felgi: 17 cali
Opony przód: 225 mm / 45
Opony tył: 225 mm / 45
Oceny auta


Wnętrze: 10.0000 / 10
Komora silnika: 10.0000 / 10
Audio: 10.0000 / 10
Styl: 10.0000 / 10
Kreatywność: 10.0000 / 10
Ogólnie: 10 10 / 10
Pozostałe fotografie


Nick: MaciekD, Data: 18.10.2010 15:01
.. no no niesamowity pug, kierownica zaje....a też bym chciał taką gratuluje egzemplarza i pozdrawiam.
Nick: UgiBugi, Data: 26.09.2010 20:24
Jesteś może zainteresowany sprzedażą swojego PUGa? Jeśli tak, napisz w jakiej cenie.
Nick: Para, Data: 21.09.2010 17:16
Pomalowales juz ten grill ;P ?
Nick: UgiBugi, Data: 14.09.2010 08:51
Na 3 cylindrach mam 10, na czwartym 8.5. Do tego stukający prawy przegub, pije troszkę oleju i poprawki blacharskie po poprzednim właścicielu, który najwidoczniej nie potrafił jeździć. Samochód kupiłem za śmieszne grosze, facet nie wiedział co posiada :P Ale widać, że nie oszczędzał auta. P.S Widziałem GTi Józka już wcześniej- Cudowne auto. Jak uda mi się trafić GTi to zrobię na pewno biały lakier i czarne felgi.
Nick: UgiBugi, Data: 14.09.2010 08:16
Wiem o tym. Na 4 cylindrze mam lekko za słabą kompresję, 8.6 rok temu dawał, teraz około 10 idzie ;/ GTi to piękne auta.
Nick: UgiBugi, Data: 13.09.2010 18:29
Rozumiem. Kupując GTi wiem, że gówna nie biorę. Smutne jest jednak to, że ludzie czasem nie doceniają samochodu i 205 to dla nich 205. Bez względu na to, czy jest to ponad 20 letni Junior z silnikiem 1.0 za 800 złotych czy GTi za 12 razy tyle. Jednakże w niedalekiej przyszłości jestem gotów na taki zakup. Powiedz mi jeszcze, jak takowy silnik się sprawuje. Czekam na odpowiedź ;)
Nick: UgiBugi, Data: 10.09.2010 12:53
Wybacz za ten SPAM. GT jak sam wiesz to taki pomost pomiędzy zwykłym a GTi. Mam fajne welurowe siedzenia, wspomaganie kierownicy, el. szyby z przodu, jeździ się cicho i wygodnie, silnik bardzo dobrze radzi sobie z autem, wielu kierowców robi głupie miny jak stary Peugeot mija ich nowiutkie samochodziki: ) Ale ja jednak potrzebuje czegoś mocniejszego, a z miłości do marki i modelu tylko 205 wchodzi w grę : ) Lecz, jeśli nie znajdę GTi w dobrym stanie, to po prostu będę w swoim robił poszczególne elementy.
Nick: UgiBugi, Data: 10.09.2010 12:44
Oraz jeszcze jedno- Były problemy z zamontowaniem silnika od 405?
Nick: UgiBugi, Data: 10.09.2010 12:43
W tych zegarach, o ile dobrze widzę, są dodatkowe wskaźniki. Czy będą one działały w GT? Czy będę musiał zamontować czujniki? Zobaczę na forum, jak wygląda sytuacja.
Nick: UgiBugi, Data: 09.09.2010 11:31
O homologacje kierownicy mają obiekcje? O.o O czymś takim nie słyszałem. Wiesz może gdzie można dostać 205 GTi 1.9?? Wiem że laickie pytanie, lecz przeszukałem pół Wa-wy i całe allegro, ni ma. Nie wiedziałem, że w późniejszych GTi była pełna skóra. Co do zegarów od GTi- kolejna rzecz, której zazdroszczę : ) A silnik Mi16 seryjny?
Idź do strony:
1234

Profil: vynalazek

Profil: PiotrDiesel

Re: 205 GTI 1.6 '87 r.

Ale szanujÄ™ to GTI ogromnie. NaprawdÄ™ szacun dla [smention u=136]pawel[/smention] za zbudowanie tak fantastycznego projektu _O_ [attachment=0]IMG_55105.jpg[/attachment] [attachment=1]IMG_55373.jpg[/attachment]

Re: 205 T8

https://www.205gtidrivers.com/forums/topic/ 176186-205-t16-replica-build nawet buda podobna :roll:

Wzmocnienia kielichów. Mocowania zderzaków

Mam do sprzedania wzmocnienia kielichów blacha 4mm Oraz mocowania zderzaków z nierdzewki kwasoodpornej Śruby do alufelg 106 s16

Różne części

Cześć Wszystkim. W następnym tygodniu będę robił pożądki w garażu. Czy coś ktoś potrzebuje Zwrotnice. Zawiasy. Zatrzaski piasty, i wiele innych części rozrusznik szygnały śruby. 507254896 pisać pytać podeślę fotki na wotssapie c

Różne części

Cześć Wszystkim. W następnym tygodniu będę robił pożądki w garażu. Czy coś ktoś potrzebuje Zwrotnice. Zawiasy. Zatrzaski piasty, i wiele innych części rozrusznik szygnały śruby

  • Strona główna
  • Użytkownicy
  • Klubowicze
  • Forum
  • Konto MAX
  • Galeria
  • Video
  • Kluby
  • Download
  • Linki
  • Reklama
  • Kontakt
  • Powered by TuningPortal v2.0